کد خبر: ۱۳۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سخنرانی های انتخاباتی و ادعاهای ترامپ درباره ایران،گفت: صحبت کردن درباره تفکر ترامپ اصلا معنی ندارد؛چراکه بارها اثبات کرده است که به هیچ تعهد و پیمانی پایبند نیست  و هیچ مذاکره ای را نمی پذیرد و به راحتی از همه تعهدات خارج می‌شود و اکنون هم به این روش خود افتخار می کند.

وی با اشاره به مصاحبه ترامپ و اینکه گفته ایرانی ها با من توافق می کنند، ادامه داد: ترامپ گفته که ایران به خاطر اقدامات او ورشکسته شده و در صورت پیروزی‌اش در انتخابات، ظرف یک ماه توافق فوق‌العاده‌ای میان ایران وایالات متحده شکل می گیرد که این موضوع هم از خیال پردازی های رئیس جمهور آمریکا است.

بیشتربخوانید:

نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ تلاش می کند به افکار عمومی کشورش نشان دهند نظامیان این کشور در خاورمیانه حضور پررنگ دارند. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از اینکه ترامپ این ادعاها را بکند؛ باید اول برای دنیا اثبات کند که اساساً به کدام تعهد و مناسبات بین‌المللی اعتقاد دارد.

وی افزود: سوالی که دنیا الان از ترامپ دارد این است که آیا اساساً به چیزی به عنوان تعهد، پیمان و عهد اعتقاد دارد یا نه و این موضوع را بارها اعلام کرده است که عملاً برای دنیا اثبات کرده است که به هیچ مذاکره و توافقنامه ای پایبند نیست.

عباس زاده با بیان اینکه صحبت های ترامپ درباره ایران صرفا جنبه تبلیغاتی دارد،مطرح کرد: به نظر من ترامپ  حرف‌هایی را می‌زند که افکار عمومی این سوال را از وی نپرسند. دوران زوال و افول قدرت آمریکا در جهان آغاز شده طوری که چین، روسیه و اروپایی ها متوجه این موضوع شده اند و آثار آن در درون جامعه آمریکا نیز قابل مشاهده است.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  تاکید کرد: موضوع ایران یکی از جدی ترین موضوعات مطرح شده در مناظره های انتخاباتی بود و منتقدان به شدت ترامپ را تحت فشار قرار دادند،چرا که تحریم های علیه ایران نتوانست جمهوری اسلامی را به زانو درآورد./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار